Zilele acestea o doamna binecunoscuta in domeniul moda/ beauty si ce o mai fi, a scris un eseu, sa ii zicem, ca altfel nu stiu cum am putea, pe tema altor doamne/ domnisoare care au multi followei pe instagram, twitter, facebook si ce o mai fi.
S a revoltat doamna respectiva cum ca astea din new media ar promova o imagine falsa si de fapt isi fac fotografii prin case care nu s ale lor si cu haine care nu s ale lor si ca ce e domne cu ipocrizia asta si nu e corect si frumos. Ceea ce sa zicem ar putea fi partial adevarat.
Dar cand tu conduci o revista care fix asta face, pictoriale in locatii speciale, castele, hoteluri de lux si cine stie ce insul exotice, cand aduci haine pentru sedintele foto respectvie, cand ai folosit photoshopul din plin ani de zile, atunci nu mai e chiar asa de corect, nu?
Atunci cand industria din care faci parte a creat modelul perfectiunii pe care il imita si acum milioane de fete din lume, atunci cand industria a ucis tinere pentru ca le a imbolnavit de anorexie, atunci cand industria a acceptat ani de zile pe podium doar modele subnutrite, atunci cand ai taiat in fotografii orice rid, orice genunchi care nu ti s a parut in regula, atunci cand ai mai pus un pic de blond aici, un pic de push up aici, ai mai scos ceva de dincolo, atunci parca nu mai e chiar asa de corect, nu?
Ma rog, pentru documentare, cititi aici
In schimb asta a fost o campanie ok. Pentru ca, daca vreti, despre asta ar trebui sa fie vorba. sau si despre asta. Despre responsabilitate, de exemplu
Foto. Fotoshops. Fakenews. Caci, desigur, in epoca digiatal putem parea orice oricand. Chiar si sa negam ceea ce facem de o viata . Un filtru si ti ai scos 5 ani, inca unul si mai intineresti cu 10
Nu sunt comentarii