Hurry no Worry, Keep it simple...

Multumesc, mamă

 

Ceea ce tocmai ati vazut este noua campanie Procter  & Gamble dedicată Jocurilor Olimpice. E un videoclip facut de unul dintre cei mai cunoscuti regizori de la Hollywood, de data aceasta fiind vorba mai degraba despre cele din spatele scenei, despre mamele sportivilor.

Producţiile realizate cu ocazia campaniilor anterioare dedicate Jocurilor Olimpice ─  ‘Pick Them Back Up’, ‘Kids’ şi ‘Best job’ ─ se numără printre cele mai vizionate spot-uri ce fac referire la prestigioasa competiţie sportivă.  ‘Strong’ duce această tradiţie mai departe, printr-o poveste spusă dintr-un unghi diferit: rolul fundamental pe care îl au mamele în viaţa copiilor.

“Strong” scoate în evidenţă un adevăr extrem de simplu: puterea pe care mamele o demonstrează în viaţa de zi cu zi are un ecou inspiraţional în momentele dificile prin care trec copiii. Acest lucru se reflectă în situaţiile uzuale sau de anvergură în care puterea demonstrată de o mamă poate face diferenţa şi culminează cu momentul în care fiecare dintre copiii se foloseşte de propria încredere pentru a concura pe cea mai mare scenă din lume – cea a Jocurilor Olimpice.

“Am avut sentimentul că văd propria mea poveste”, a spus gimnasta Larisa Iordache, campioană mondială,  “sprijinul mamei în momentele dificile de după accidentare m-a ajutat să privesc cu încredere înainte. Mama a fost întotdeauna o sursă de inspiraţie pentru mine. P&G recunoaşte rolul pe care mamele noastre îl au în obţinerea acestor performanţe şi de aceea mă bucur să mă număr printre sportivii susţinuţi de P&G”.

 

12189781_1054483401248667_5135901035025149978_n

 

“Campania a pornit de la ideea că în spatele fiecărui sportiv de performanţă se află o mamă excepţională”, a spus Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer, “iar faptul că susţinem cu mândrie mamele este modul firesc în care ne raportăm la Jocurile Olimpice, pentru că brand-urile din portofoliul P&G sunt parte din călătoria pe care mamele olimpicilor, dar şi alte mame din întreaga lume, o realizează zi de zi alături de copiii lor. Vedem cât de puternice sunt mamele în fiecare moment al vieţii lor şi cum copiii preiau această forţă şi o dezvoltă pe măsură ce cresc. Prin intermediul campaniei noastre, invităm toată lumea să ni se alăture, pentru a spune la unison “Mulţumesc!” mamelor pentru rolul esenţial pe care acestea îl au în formarea unor copii puternici.”

 

În fiecare an, campania P&G dedicată Jocurilor Olimpice este inspirată de către studiile realizate de brand-uri precum Pantene şi Bounty, cu scopul de a dezvolta cele mai bune produse pentru mame şi familiile lor. Acum, pentru prima dată, brand-urile P&G oferă câteva dintre informaţiile colectate în acest proces de cercetare în «The Global Mom Report», ce oferă noi înţelesuri despre ce înseamnă la ora actuală a fi mamă. Iată câteva dintre concluziile acestuia:

NU ESTE VORBA DOAR DESPRE CEEA CE FAC SAU SPUN MAMELE, CI DESPRE CINE SUNT ELE

 

  • 86% dintre mame îşi doresc ca prezenţa şi rolul lor să fie percepute de către copii, chiar şi atunci când aceştia nu sunt împreună
  • 67% dintre mame sunt de acord că este mai important să ofere un exemplu bun pentru copiii lor, decât să fie implicate în fiecare aspect al îngrijirii zilnice a acestora
  • După ce au devenit mame la rândul lor, femeile au spus că îşi apreciază mai mult mamele, recunoscându-le răbdarea (54%), empatia (42%) şi forţa emoţională (41%)

 

Ca parte a angajamentului P&G de a oferi zi de zi produse de calitate pentru mamele din întreaga lume, brand-urile companiei  devin partenere ale sportivilor olimpici  din 21 de tari şi ale mamelor acestora, în pregătirea Jocurilor Olimpice de la Rio 2016.

 

(P)

Facebook Comments

Previous Post Next Post

S-ar putea să-ți placă și

Nu sunt comentarii

Comenteaza